Sunday, March 17, 2013

Nike birthday



Road To Abbey , Rumah nike dink,

by Bahrul Jalaali (Notes) on Thursday, 3 June 2010 at 20:03
jam 07.30 : niku sms ultae nike pie" ro kon jaluki duet
jam 09.30 : sakjane pas istirahat meh ngumpul, tp rasido, mah ada banyak versi bwt ultae nike, mw dgabung kek, arep teko bengi, pie kek, aku pasif pokoke.
jam 10.00 : ngomongke neh, tp kepotong neh, mah aku ro bono balapan ngeprin ro kebo niku lia
jam 14.00 : kelasku ro ia4 wes do metu, duite wes ditariki, tp yhin ilang, mboh negdi, is3 rung metu, tak intip ro pus ijik pelajaran sejarah, wes males pas kui, ameh bali barang.
jam 14.15 : HP.q ilang, didelikke, mah jud ngobrol liane, geg ra endang dibaleke, ono sek rubik an, ono sek nesu, jud geger kae
jam 14.30 : aku neng indomaret tuku lilin, mah ketemu cah ia1, liane do nunggu neng skolah
jam 14.45 : liane do tuku bensin, aku jipuk motor, trus FU ne faza dinggo lia, tp dek e raiso, jud aku sek gawa.
jam 14.55 : do rampung isi bensin, jud mankat neh
jam 15.05 : gas motore faza ngunci kae, nge-gas terus, dadi bingung, mandek neng dalan aku, tigor, fendi , aya, sok benakke kae, padahal io raiso, aku telpun2 ro sms liane, pas sok2an benakke jebul neng ngarep ana bengkel.
jam 15.15 : pak e radue kabel gas, ndadak tuku mubeng2 kae, akire mutuske neng dealer wirobrajan.
jam 15.30 : pak e dealer suuuiii tenan le goleki kabele, yaaah akire entek 57.000 T.T
jam 15.45 : balik neng bengkel, tp pas neng pertelon bugisan bane tigor bocoor neng ngarep bengkel, haddooooh, yowes aku mlayu wae, merga selak ditunggu saake liane, jebul mlayu adoh tenan, tak kira cedak e, tekan bengkele asu meneh, pak e ana acara jud lunga, nuntun motor neh aku, adoh tenan.
jam 16.00 : tekan bengkel wis diperbaiki kae, rapenak tenan ro liane, wes do nunggu, jebul aya ro ryan terus bali, tigor ngeterke aya neng skul, hp.q ro gone fendi mati, apeees nan,
jam 16.15 : rampung diperbaiki, tp nunggu tigor sui tenan, akire balik neng skul, mbok2 ana masalah popie, tekan skul ketemu tigor ro faza, jebule solat, asyeem tnan, kene le mikir wes dek2an e.
jam 16.30 : menuju ke tempat teman2 lain menunggu, edyan ppo, mesakke nan nungggu sui nan, tp kui jenenge kenthel, haha
jam 16.40 : ngebuuut, akire ketemu , ono cah 5 kae, koyo cah ilang neng samping pos polisi, wkwk akire mangkat
jam 17.15 : tekan kana, ijek ribut lilin , dijegoki kirik ro siapke strategi kae, akire iso hepi ending. disambi batmenton, mangan donat, solat guya guyu, rubikan, ngombe2, akeh lah. mangan jeruk juga.
jam 17.40 : do solat magreb, do mangan sak anane, rungoke lagu.
jam 18.20 : akire bali, Met ultah nike, dadaah, pas bali kae sek rombongane ngarep dibleyer i mobil mergane kiri jalan terus mah mandek, aku ra dibleyer i :PP
jam 18.45 : lia faza ro fauzi do tekan omah, elsi ,yin, tigor erni fendi neng mae elsi yin, pas kui adan.
jam 18.46 : do bali dewe2 wisan. aku wes tekan omah ketoke, jud dionekke pekok ro mamahq.

__ parseli road to nike's home__

No comments:

Post a Comment